A termék a kosárba került

Milyen szállítási módokat választhatok?

 

1) A személyes átvétel telephelyünkön INGYENES (Előzetes időpont egyeztetés szükséges!):

1204. Budapest, (Pesterzsébet), Szent Erzsébet tér 1.

2) Magyar Kosár futárszolgálat (házhozszállítás): A leggyakrabban igénybevett szállítási módunk, a legkényelmesebb is, hiszen ilyenkor a Magyar Kosár házhoz megy. Házhozszállítás választása esetén biztosítania kell, hogy a kiszállítási idő (8-20) alatt Ön, vagy az Ön háztartásában tartózkodó megbízott személy át tudja venni a megrendelt csomagot.

 
3) Pick Pack Pont - Országos lefedettségű hálózat - meghatározható átvételi pontokkal

4) WEBOX - Országos lefedettségű csomagterminálos hálózat - meghatározható átvételi pontokkal

5) FOXPOST - Országos lefedettségű csomagterminálos hálózat - meghatározható átvételi pontokkal

6) MPL Posta Pont - Országos lefedettségű csomagterminálos hálózat - meghatározható átvételi pontokkal. Miután megadja irányítószámát, és a “mehet” gombra kattint (vagy rögtön a térképen is kiválaszthatja a kívánt átvételi pontot), kiválaszthatja az Ön által a lehető legoptimálisabb átvételi pontot!

7) BKtrans - Országos lefedettségű házhozszállítás
 
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
 
A házhozszállítási árak eltérőek, így azok megismerése a rendelés végén, a megadott szállítási cím megadásakor kerülnek automatikus megjelenítésre, és a végösszegbe való beépítésre.
 
Kik szállítanak házhoz ?
 
A Magyar Kosár futárszolgálat, és a BKtrans szállít egyenlőre házhoz, más szolgáltató nem.
 
Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
 
A termékek többsége raktárunkban található, ezért előreláthatólag gyorsan el tudjuk juttatni Önhöz (1-3 nap). Ellenkező esetben akár 1-2 hét is lehet a csomagkézbesítési idő, ha az adott termék nincs nálunk raktáron, és/vagy nehezen beszerezhető. A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól is, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor jellemzően 1-3 munkanap. Igényelhet sürgősségi kiszállítást is, ez esetben kérjük a rendelése megjegyzés rovatába írja bele, hogy sürgősségi kiszállítást kér!

 
Hol tudok érdeklődni a csomagom státusza felől?
 
A csomagjáról, és a szállítás állapotáról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon:
 
+36 70 548-8800 (H-P: 9-18) 
info@magyarkosar.hu

 

Fontos:

Hivatalosan nem szállíthatunk (egyik webáruház sem) csomagterminálos szolgáltatással alkoholokat, és hamar romlandó termékeket (tejtermékek, húsok), így kérjük, hogy rendelését házhozszállítással kérje abban az esetben, ha ilyen jellegű termékeket is rendel.